Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

DÖRRARNA ÖPPNAS!

16 augusti 2009


VAR? Punktmedis, Medborgarplatsen i Stockholm.
NÄR? Vernissage öppnar kl. 19.00. Utställningen sitter uppe tills den 9/9.

I morgon bär det av till Stockholm! På måndag öppnar dörrarna till Yarnart-utställningen och jag kommer finnas på plats. Min kära fotoassistent Lisa följer med och i morgon söndag ska vi ha en lugn kväll i Stockholm med god mat och kanske någon mysig film. Det pirrar lite i magen, tycker det ska bli så spännande att se alla bitar falla på plats. Jag, Maja och Amanda har trots allt arbetat med detta projekt i ett halvår, och nu är det äntligen dags för den riktiga premiären! Jag planerar att blogga från tåget i morgon, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0