Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Fotokurs inkl. supersöt bebis!

20 augusti 2009



En blåsig men solig och varm dag, perfekt att ha fotokurs i trädgården! Lina som bokat tid kom hem till mig och med sig hade hon sin 7-månaders dotter Ida samt mormor som fick vara både barnvakt och modell! Lina imponerade och exponerade nästan alla bilder rätt, trots att hon aldrig fotograferat med manuella inställningar tidigare! Efter en genomgång av kameran och lite testbilder arrangerade vi en liten fotosession tillsammans med Ida som vi la på en filt i skuggan. Lina fick möjlighet att testa sina nya kunskaper och hon tog några riktigt fina bilder! Lilla Ida var mäkta intresserad och fascinerad av reflexskärmen som mormor höll ovanför henne, vilket syns på bilden nedan till vänster!


Jag kunde inte låta bli att knäppa några bilder jag också!

NI KOMMER VÄL IHÅG ATT JAG HAR REA PÅ FOTOKURSER JUST NU?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va söt!!

2009-08-21 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0