Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Jag är den snälla fotografflickan som sa "kamelbajs!"

12 augusti 2009

Fick just ett underbart mail från bröllopsparet med sina döttrar (3 och 5 år) som jag fotograferade för knappt en vecka sedan. Jag skickade dem just några smakprov ikväll och nu sitter jag framför datorn och skrattar högt för mig själv!


Va fina bilderna blev! Jag är inte förvånad, men ändå lite överraskad att vi är så tjusiga! ;-)
Är så imponerad av dig, du är verkligen proffsig, lugn och säker.
Kan även tala om att du gjorde intryck på Wilma och Annie, de pratar om dig;
den snälla fotografflickan som sa kamelbajs!
Du fick hela familjen att känna oss bekväma i situationen. Det är ingen lätt uppgift - bra jobbat!


Det är sådant här som får en att fortsätta, som får en att älska varje ny fotografering, varje ny utmaning. Det är sådant här som får en ung och nystartad fotograf som jag att kämpa vidare i den stenhårda konkurrensen. Detta kommer jag att leva länge på!

Kommentarer
Postat av: Grisekn0a

Kamelbajs???? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-08-14 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0