Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Kreativitet

26 april 2009


Louice blivande header på sin makeupartisthemsida


Louice gör i ordning

Käraste Elin blev tyvärr sjuk idag och därför blev det ingen fotografering med henne. Men jag och Louice hängde inte läpp för det utan satt i studion passade på att fixa lite saker. Vi byggde på Louice hemsida, kollade igenom kunders bilder, spelade in några roliga videoklipp, gick till ICA och köpte kycklinggrillspett och kanelbullar som vi satt och mumsade på. Sedan fick jag idén att jag skulle ta en bild till Louice header på hemsidan. Jag bad Louice att packa ner lite av sitt smink och så tog vi bilen till ett grönområde nära studion. Vi tittade ut miljöer för modellfotograferingar och riggade upp en liten fotografering där jag bla tog bilden nedan.



Ni missar väl inte min och Louice vårtävling?

Kommentarer
Postat av: carina

kommer det att vara nån fotosession i sthlm? det skulle vara roligt.

2009-08-04 @ 17:50:39
URL: http://ckristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0