Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Yarnart - The very first day!

31 oktober 2008

Idag träffade jag Amanda och Maja här i lägenheten i Stockholm, tjejerna bakom det konstnärliga stickprojektet Yarnart. De tillverkar kläder i ett konstnärligt och inspirerande syfte och vill även framhäva konsten med bilder. De stickar kläderna och vill att de tar form i och av naturen genom bilder. Jag har blivit erbjuden att fotografera åt dem och deras projekt och idag träffades vi för att ha möte. Efter tre timmars intensivt och roligt diskuterande gick vi ut och tog några bilder. Så härligt att vi har kommit igång nu, även om de bilderna kanske inte blir en del av slutprodukten. Jag fick ju såklart också se deras stickade kläder och jag måste säga att jag är grymt imponerad!

Projektet avslutas med utställning och inga av mina Yarnart-foton kommer att visas innan dess, tyvärr! :P Men håll utkik efter behind-the-scenes-bilder som kan komma upp då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0