Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Tillbakablick

23 november 2009



Vad passar bättre en extremt grådassig, regnig och blåsig dag än att sitta och titta igenom bilder från sommaren? ;) Och visa bilder jag aldrig visat förut förstås!

Var på lunch i lördags hos den fina tjejen på bilden ovan, Lois. I alla tider har folk trott att vi är systrar vilket är lite kul. Vi är släkt, men inte så nära släkt :) Tycker inte att vi är så lika, men det kanske vi är? :S Till och med min pappa såg fel en gång och trodde skarpt att det var jag på en bild när det sjävla verket var Lois, haha! Men men, vi är i alla fall väldigt lika till personligheten. :) Kom att tänka på vår senaste fotosession, jisses vad grönt och skönt allt var då! Fast jag längtar faktiskt inte efter sommar och värme. Längtar snarare efter en riktig vintermyskväll hemma med Voddler, tända ljus och en massa filtar och kuddar i soffan. Och så längtar jag tills min och Lois nästa fotosession som helt klart inte kommer likna något annat ni sett på min blogg hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0