Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Fröken Chanel i studion!

13 september 2009


"Vi testar lite nytt ljus bara" slutade snarare med en minifotosession där Louice hund Chanel stod i centrum! ;) Fick så underbart söta bilder på dem samtidigt som jag fick möjlighet att testa ett ljus jag aldrig satt tidigare. Som en varm sommardag med solen i ryggen! Även jag själv agerade modell lite grand och Louice fotade, alltid lika spännande, hehe. Nu längtar jag tills nästa fotosession då detta ljus passar sig, blev så himla inspirerad av detta fina ljus så nu har jag huvudet fullt med fina foton som jag vill ta!

För er som är nya på min blogg: Louice är makeupartist och vi driver Studio Alora tillsammans.

Kunde inte låta bli att knäppa några bilder på lilla Fröken Chanel, the dancing queen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0