Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Syskonfotografering i Slottskogen

20 december 2009



Kom just hem från en kall men kul fotografering i Slottskogen, där jag börjat faktiskt fotografera en hel del på sistone! Dessa två goa systrar tog bilder till sina föräldrar i julklapp och var imponerade över hur fint ljuset blev i bilderna, trots att det var en grådassig dag. Så ett litet snabbt fototips, när det är sådär fruktansvärt tråkigt ute och himlen är alldeles tjock och gå: försök att ställa er där solen skulle ha varit. Snurra runt modellen ett varv och titta hur ljuset faller på ögonen, se hur reflexen i ögat förändras och undvik påsar som får modellen att se trött ut! Nu ska jag ta mig en kopp varm blåbärssoppa och titta igenom dagens fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0