Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Jag blir så glad

10 oktober 2008


Idag fick Emelie som jag träffade i veckan en CD-skiva med bilder att välja mellan. Jag fotade hennes häst och det blev också några bilder där hon var med. Nu ikväll, för bara 10 minuter sedan, fick jag detta sms från henne:

”Bilderna blev sjukt j*vla bra.. Jag fick gåshud.. Hehe.
Vi hörs av, ska bestämma mig vilka bilder jag ska ha!! Svårt.”

Jag blir alldeles varm inombords och sitter här med ett stort leende. Det är otroligt härligt att höra att det jag gör är så uppskattat.

Nu önskar jag Emelie lycka till med att välja bilder! Vi hörs.

P.S Emelie har gett mig tillstånd att publicera hennes sms.
Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0