Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Barn + Djur = Utmaning!

25 oktober 2008



Idag fick jag en rolig utmaning, nämnligen att fota barn med djur. Barnens mamma träffade på mig när jag var ute med kameran och frågade om jag kunde fota hennes barn och deras hästar någon gång. Idag träffades vi för en fotosession och det var verkligen jättekul! Den ena hästen ville inte alls samarbeta och det var faktiskt roligt, även om det var jobbigt. Låter ju inte särskilt logiskt, men så var det! Vi fick några guldkorn och mamman och pappan har gett mig en massa beröm. Det värmer jättemycket!

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0