Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Fotosession med Lisette

7 mars 2009


Modell: Lisette | Smink & Hår: Louice | Foto: Jag

Idag träffade jag denna härliga tjej! Lisette heter hon och kom till vår studio för att fotograferas i sin balklänning och desstuom göra en fashionplåtning. Louice gjorde en riktigt fräsch styling och vi tog riktigt snygga bilder! Nu ska jag titta igenom alla bilderna och sedan väntar lite redigeringsjobb. Och i morgon på Internationella Kvinnodagen är det fullt ös i studion då 15 tjejer kommer för att vara med på vår tjejkväll!

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0