Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Pressad helg!

25 augusti 2009


Se fler bilder här

Den gula bilen kommer, den lämnar något i min låda och jag halvspringer genast dit för att titta! Ja, så är det varje gång postbilen kommer till mig med leveranser från Crimson, fotolabbet jag beställer ifrån. Tisdag idag och det har sannerligen varit en pressad helg, men jag har fått gjort jättemycket och nästan alla fotojobb i "redigera-mappen" på datorn är färdigställda, bilderna är beställda hos fotolabbet och hamnar i min brevlåda inom några dagar. Det är nästan som julafton varje gång Crimsons paket ramlar ner i brevlådan, halvspringer alltid ner till den och skyndar mig allt jag kan för att få en titt på det jag beställt! Det är verkligen en helt annan grej att kunna hålla ett fotografi i handen, än att bara sitta och bläddra på en datorskärm. Bilderna gör sig mycket bättre, man får en helt annan känsla och man får så härligare intryck av bilden. Så upplever jag det i alla fall!

Är det någon som har något tips på var man kan köpa bra (spiral)fotoalbum?


Se fler bilder här0000000000000Se fler bilder här0000000000000Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0