Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Redigering pågår

22 augusti 2009

Gissa vilket brudpars bilder jag arbetar med ikväll?

Ett underbart vackert bröllop, en 20-talsinspirerad möhippa och en annan möhippa ned Britney Spears-tema. Inget fotojobb är det andra likt! Ikväll har jag mest suttit framför datorn och färdigställt dessa tre jobb. Redigering kan många gånger kännas lite segt, det är ju mycket roligare att fotografera tycker jag, men oftast har jag så många olika jobb och endast små justeringar i bildbehandlingen krävs. Det är en riktig lyckokick att redigera och färdigställa bilder! Men nu får det vara slut på det roliga, klockan är långt över läggdags. Får fortsätta i morgon!

Spenderar Du hellre timmar med kameran eller timmar i Photoshop?


Ingen fotografering är den andra lik

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vackra bilder!

kram

2009-08-26 @ 21:52:47
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0