Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Semestersol

12 juli 2009



Solnedgång

Har haft ganska många semsterdagar nu de senaste 1-2 veckorna vilket är riktigt skönt men givetvis jobbar jag på ändå :) Dock lite mindre än vanligt, försöker jag i alla fall! Det är inte lätt att hålla sig borta från redigeringsjobb, mail och jobbtelefon när man har så mycket att göra samtidigt som man tycker det är så kul att jobba! Har snart redigerat klart Kerstin och Jörgens bröllop, så himla glada och varma bilder. Och fler fotojobb väntar! Befinner mig just på sommarstället och kvällen bjöd på en fin utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0