Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Söta Jessica

28 mars 2009


Modell: Jessica | Makeup & Hår: Emilie | Foto: Jag

Söta Jessica, endast tretton år gammal med tankar på att bli modell, kom hit idag och för att göra sin första fotosession. Emilie sminkade och fixade håret på ett naturligt och jättefint sätt. Vi fotograferade först vid forsen i två olika outfits. Det var jättekallt för Jessica och hon var så duktig! Sedan begav vi oss in i värmen och fotade i en tredje outfit på min glasveranda. Jag har haft en toppendag och det var kul att få stötta Jessica i sin första fotosession! Fler bilder kommer när Jessica har valt ut sina favoriter.

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0