Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Studentfotografering

30 augusti 2009


Förmodligen min sista helg på Rörtången och jag började denna dag med en studentfotografering med sysslingen Fredrik. Jisses vad det blåste! Stackars Petronella höll på att flyga bort med reflexskärmen, haha! Men vi fick några jättebra bilder tycker jag, så nu blir säkert mamma Marianne glad ;-)



Söta sysslingen Erika har skickat några jättebra bilder hon tog!


Det är så himla skoj att se sig själv "in action"! Ni kan nog gissa vilken bild jag tog här :)


Och här tar jag "himmels-bilden". Petronella kämpade hårt i blåsten med reflexskärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0