Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Superwoman besökte oss!

29 augusti 2009

Superwoman kom flygande och landade rätt hos oss på Studio Alora!

Idag hade vi ett väldigt trevligt möhippe-gäng hos oss där den blivande bruden var utklädd till Superwoman. Hon valde att få en grön ögonskugga av Louice, tycker det blev jättefräscht och passade henne. Hon var så tokigt vacker när hon skrattade och vi fick många fina bilder! Den här gången är det jag som ska välja ut vilka bilder hon får och det kommer inte bli lätt vill jag säga. Ni får ser fler bilder från fotograferingen när jag lyckats med detta :P


Vänster: Fiffiga Louice hjälper till att sätta klänningen snyggt.
Det blev b la bilder tagna i hennes brudklänning!
Höger: Superwoman! Precis innan hon skulle flyga vidare till nästa aktivitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0