Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Vårtävling!

TÄVLING AVSLUTAD! Grattis Julia!


SÅ HÄR ÄR DU MED OCH TÄVLAR
* Skriv en kommentar till detta inlägg där du kortfattat berättar varför just du vill vinna denna tävling. Ange din blogg- och e-mailadress för att kunna delta i tävlingen (mailadressen är det bara jag som kan se). Har du ingen blogg går det bra ifall du är medlem på Bilddagboken.se.
* Jag skickar en bild till dig i ett mail. Bilden visar att du är med i min tävling och du lägger upp den på din blogg och länkar till min blogg.

Regler
Mycket enkelt - följ anvisningarna ovan så är du med och tävlar!
Tänk på att fotograferingen sker i Göteborg och vi står ej för ev. resekostnader.
Vinnaren koras och kontaktas den 15 maj kl. 16.00. Beslut om vinnare kan ej överklagas.

Se Kyssjohannas underbara smycken här.

Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0