Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Bättre sent än aldrig ;)

4 oktober 2009


Härliga Emma gjorde en Inga-Lisa!

Jag var också väldigt sen med att ta mina studentfoton eftersom jag redan då höll på med foto en del och försökte jag övertala mamma att jag skulle få ta mina studentfoton själv, men det gick inte mamma med på. Till slut lyckades hon få mig att ta mig tid till att gå till en fotograf! Haha. Men jag blev faktiskt nöjd med bilderna sedan. När jag stod där i fotografens ateljé så hade jag aldrig kunnat tro att jag själv skulle jobba som fotograf nu och ha en egen studio där jag fotograferar studenter! Väldigt roligt när jag tänker tillbaka på det. Och dessutom erbjuder jag ju utomhusfotograferingar på gröna sommarängar vilket jag personligen tycker är himla bra och förhöjer känslan markant ;)

Men jag sitter och funderar över om det bara jag som tycker sig märka ett minskat intresse för att ta studentfoton? De flesta kunder jag har haft säger att de kommer och tar studentfoton "för farmors skull" och då kan jag ju inte låta bli att undra om självklarheten att gå till fotografen i studentmössan är något som håller på att bli historia?

Vill du gå till en fotograf när du tar studenten?
1. Ja, för släktens skull!
2. Ja, för att jag själv vill ha proffsiga bilder som minne!
3. Nej, man tar ju så många bilder själv ändå på studentdagen.
Välj ett svarsalterntiv och skicka i en kommentar till detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0