Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Jag älskar gravidfotograferingar!

14 november 2009

Rund o go!

Det är sannerligen något alldeles speciellt med gravidfotograferingar. Att få äran att dokumentera ett sådant viktigt skede i en annan människans liv är mycket värdefullt för mig. Tanken att kunna medverka och skapa något minnesvärt från ett pars graviditet ger verkligen en speciell, härlig känsla inombords! Supergoa Sandra kom till studion idag och fick först en naturlig skönhetsmakeup och lättare hårstyling och intog sedan scenen framför min kamera. Jag önskar henne och hennes familj all lycka i framtiden och hoppas att mitt fotoalbum kommer plockas fram många gånger under livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0