Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Update!

8 november 2009

En smygtitt från gårdagen då jag fotade fina Linnéa som fått ett presentkort hos mig.

Hej kära bloggläsare!

Ni måste undra vart sjutton jag tagit vägen den senaste tiden. Jag har haft fullt upp, minst sagt. Jag flyttade nyss vilket har tagit otroligt mycket energi och tid. Samtidigt har jag haft tentor och kunder att leverera bilder till mm. Förstår inte riktigt hur jag har hunnit med allt men visst har vissa saker kommit i kläm, tex bloggen! Men nu vet ni i alla fall hur det ligger till. Dessutom har vi haft massa problem i studion med stölder mm. Och mycket är fortfarande inte löst!

Men jag hoppas snart kunna blogga och boka in kunder som vanligt. Just nu finns endast ett fåtal fototider.

Kram på er!
(Jajemensan, det kommer en bildbomb sedan :D)

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar bilden, helt underbar!

2009-11-08 @ 20:26:25
URL: http://forgottenfairytales.blogg.se/
Postat av: Néa

OJOJOJ :O vet inte riktigt om jag tänker tro på att det där är jag :O Riktigt vacker bild!

2009-11-09 @ 01:07:07
URL: http://disasterkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0