Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Lika varm som kärleken

6 september 2009


Jag hade förväntat mig gråmulen himmel och någon regnskur, men idag sken solen varm likt Angela och Magnus kärlek till varandra. Detta otroligt söta och trevliga par reste ända från Växsjö för att fotograferas av mig idag. Grymma Emilie stod för stylingen och gjorde fint naturliga stylingar på dem båda och la på lite mer "krydda" mot slutet. Vi hann med vackra, naturliga porträttbilder samt fashionbilder. Det var verkligen härligt ute i naturen och jag har tagit tokigt många superfina bilder. Tusen tack för ett bra samarbete och en kul dag!


Vänster: En av dagens allra första bilder. Ett varmt och härligt porträtt av vackra Angela!
Höger: Passande nog en av dagens allra sista bilder, en stilig Magnus i fashion-form :)


Duktiga och gulliga MakeUpFox-Emilie stod för stylingen idag.


Verkligen underbart att få arbeta utomhus en sådan här sommardag! Foton: Emilie

Kommentarer
Postat av: Angela Axefeldt

Åhh, gud vad roligt att få se ett par av bilderna, SUPER FINA! Vi ser med spänning fram emot resten :) TUSEN tack för en jätterolig och spännande dag. Inga-Lisa, du har verkligen talang och kommer gå långt!! Tack också Emelie för den jättefina stylingen. /Angela och Magnus

2009-09-06 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0