Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Sävedalens Marknad

27 september 2009


Det har sannerligen varit en intensiv helg! Fullt ös i studion med drop-in, tävlingar, grymma erbjudanden mm och bilden ovan är helgens favorit. När mitt intresse för fotografering började trodde jag att barnfotografering var det sista jag ville hålla på med, men nu tycker jag att det är bland det roligaste! Barn är så spontana och det är så kul att man inte kan ställa upp barnet utan här handlar det mest om att göra det hela till en skojig lek. Tycker bilden ovan blev jättesöt och avslappnad. Mer barnfotograferingar inför julen tack! ;)

Fotografera barnen eller dig själv och ge bort bilderna i julklapp!
Ange koden "JKE" vid bokning så får du 1 st 13x18 cm förstoring helt gratis + 10 % rabatt på inramning så långt lagret räcker.

Kommentarer
Postat av: Agneta Häll

Hej Inga-Lisa,



Roligt att få vara med på din fotoblogg - tack för en avspänd fotosession och bra bilder/



hälsn



Agneta

2009-09-30 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0