Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Studio Alora har införskaffat sig en VIDEO-kamera!

12 september 2009


Vill ni att vi fortsätter spela in filmer från fotograferingar och visa upp?

Ser man på, ser man på! Hos Studio Alora finns numera inte bara min kamera, utan även en jätteskojig videokamera! Under dagens roliga fotografering med Elin, som valt 80-talstema till sitt Modell-För-En-Dag-paket, spelades det in ett dussin olika videoklipp. Här ovan kan ni se ett! :) Louice retar mig i slutet för mina "asbra"-kommentarer, hon tycker att jag låter roligt, men Elin var verkligen asbra!


Elin som beställt ett Lyxpaket fick två stylingar


Vänster: Det var rena julafton när Elin kom till studion! Hon hade med sig så mycket kul!
Höger: Tuperingen av Elins hår påbörjas. Det blev så coolt! (se höger bild ovan)

Det har varit många som frågat om personerna jag fotograferar är modeller och svaret är: Jag fotograferar nästan uteslutande privatpersoner utan modellvana! Så, var inte rädd för att boka en fotografering för att du känner dig ovan och osäker, det är min uppgift att få dig avslappnad och givetvis hjälper jag dig under hela fotograferingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0