Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

5 favoriter

16 november 2008

Nu finns fem av mina favoritbilder i min portfolio på Modellbilder.se. Titta gärna!
Klicka på bilden nedan för att komma till min portfolio på Modellbilder.se


Förresten så blev fotosessionen jag skulle haft idag hastigt framflyttad. Så det finns en sista-minuten-tid med mig idag kl. 15.00, 20% rabatt ges och det är först till kvarn som gäller.
Önskar er en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

fina bilder :D och fin blogg. kolla gärna in min och säg vad du tycker!

2009-08-04 @ 17:01:57
URL: http://elodia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0