Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Bröllopsfoto vid havet

7 augusti 2009


Canon EOS 5D + Tamron 28-75mm f.2,8
~ 75mm, f.5,6 & 1/160, ISO 50 ~

Vilken underbar dag, vilket underbart brudpar.

Ännu en underbar dag och jag arbetar på sommarstället vid havet. Dagen är ljummen och alldeles underbar! I förmiddags var ett jättetrevligt brudpar här med sina två barn, 3 och 5 år gamla. Vi fotograferade vid stranden och det blev både bilder inne på stigen i grönskan och bilder vid stranden. Dagen har bjudit på starkt solljus men det har gått bra ändå! Underbara fotoassistent Lisa jobbade hårt med reflexskärmen, hehe. Alla verkar väldigt nöjda och jag fick mycket beröm av brudparet så jag kan väl inte säga annat än att jag haft en lyckad förmiddag! Nu ska jag och Lisa ner och bada, tjohej!

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0