Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Bröllopstider

18 juni 2009


Det märks verkligen att det är högsäsong för bröllop nu! Har fått väldigt många förfrågningar och bokningar på möhippor och för bröllopsfoto. Kul! Första bröllopsfotograferingen är nästa vecka och då ska vi ta fina porträtt i studion.

I övrigt är det fullt upp med redigering, skicka iväg bilder till kunder, boka in kunder i kalendern etc. Har som vanligt mycket på gång och de senaste projekten är en fotobok och en ny hemsida, hehe. Jag ger alltid 120% vid mina projekt och perfektionist som jag är så vet jag att detta kommer bli hur bra som helst. Berättar mer om detta allt eftersom.

Önskar Er en fin midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0