Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Flyg iväg

28 juli 2009


Naturens Kraft


Vänster: Min fototokiga syssling Erika (erikapicture.blogg.se) går över en "bro" som blivit helt täckt av skum. Över ryggen bär hon min gamla kameraväska med utrustning!
Höger: Foto taget av Erika, riktigt bra bild för den beskriver verkligen hur det var att fota! Jag var helt inpackad och flög runt som en liten vante.

Enormt, vackert och otroligt häftigt! Det är vad jag kallar dagens fotoutflykt till Marstrand (ö utomskärs i Bohuslän). Det blåste som in i bänken, ibland höll jag på att falla omkull. Det var svårt att se vad jag fotade och kameran dränktes i salt men jag tror jag fick ett dussin fantastiska bilder, en av storfavoriterna är bilden nedan. Den kommer säkerligen bli en större tavla till min kära mamma att hänga i sommarstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0