Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Fotografering åt Kyssjohanna

Fotografering åt Kyssjohanna
30 april 2009

Äntligen fick jag fotograferat Elin igen och denna gång blev det fotografering av Kyssjohannas ursnygga smycken! Som alltid gjorde Louice en skitsnygg styling och Elin var lika duktig som vanligt. Louice spelade också in ett litet videoklipp där jag fotograferar, ska se om jag kan få tag på det och lägga upp det här!

Innan stylingen var Partille Tidning på besök och intervjuade mig och Louice. Ni som kan - håll utkik efter oss i tidningen på torsdag nästa vecka! :)


Vackra Elin i ljuset vid sminkbordet


Vi körde två teman idag, ett lite "skolflicka"-inspirerat..


..och ett påsk/vår-inspirerat. Kransen gjorde Louice och det är även hon som tagit denna bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0