Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Fotosession i Vitabergsparken

1 november 2008


Idag hade jag min yngsta modell någonsin, 14-åriga Gabrielle! Oj vilken gullig tjej, och så lite blyg :) Vi fotograferade i Vita Bergsparken här i Stockholm och Gabrielle var så duktig! Och stort tack till Amanda som var med som assistent. Jag hade det toppen. Och vilken härlig vinterdag det har varit förresten! Här har varit minusgrader men ändå inte så kallt tack vare solen. En bra start på november! Dessutom hade jag och Amanda en Yarnart-fotosession tillsammans i eftermiddagsljuset.

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0