Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Gott nytt år!

31 december 2008

Känns så härligt med ett nytt år, nya krafter, nya idéer. Idéer är verkligen något jag har mycket av! Hoppas på att kunna publicera dem här snart. :) Kan avslöja att det kommer hända mycket saker med bloggen, den kommer att bli mer omfattande och fler bilder kommer att laddas upp! Funderar även på att visa alla kommentarer jag får publikt, kanske skulle vara kul att kunna se vad andra skriver till mig? Ni får gärna ge mig era åsikter!

Ser fram emot ett nytt år tillsammans med er och många fina bilder!

Inga-Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0