Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Jag i tidningen

7 maj 2009

Förra veckan kom Partille Tidning till studion och intervjuade mig och Louice. Idag är vi med i tidningen. Trevlig läsning!
Klicka här för att läsa!


Pojkvännen har tagit bilden ovan

Idag var jag också på min gamla gymnaseiskola och satte upp en utställning samt höll ett föredag om min väg till att bli fotograf. Känns jättekul att kunna inspirera andra och jag fick fin respons från elever som kom förbi. Utställningen sitter uppe i ca en månad.


Min vän Lisa hjälpte mig att sätta upp allt

Om en timme befinner jag mig i Bergums Kyrka där jag ska fotografera konfirmander, så nu ska jag packa och förbereda mig!

Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0