Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Jättekul möhippa!

25 april 2009


Louice gör goa Simone fin i håret | Foto: Jag


Hela tjejgänget samlat | Foto: Jag

Hennes vänninor kidnappade henne i morse och de åkte ända från Skara (3 timmars resa) för att komma till oss idag. Hon hade haft ögonbindel på sig under hela resan. Simone, som den blivande bruden heter, var hur go som helst och bjöd verkligen på sig själv. Hon blev sminkad, hårstylad och fotograferad som en riktig modell. Hon sa att det var något hon hade velat göra länge och blev därför jätteglad när vi berättade vad vi skulle göra med henne. :) Hon hade jättekul när hon stod framför min kamera och hon tyckte om bilderna väldigt mycket. Hennes vänninor var ett riktigt trevligt gäng, de hade med jordgubbar och skumpa och verkade ha mycket trevligt. Simone blev så nöjd med sminket att hon anlitat Louice som bröllopssminkös. Jättekul tycker jag! Bilderna vi tog får ni se när Simone har valt ut de hon vill ha.

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0