Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

JULKLAPPSERBJUDANDE




Vet du någon som skulle tycka att det var roligt att få vara modell för en dag?
Eller kanske vill du ha fina bilder på dig själv att ge bort i julklapp?


PRESENTKORT
Ge bort en fotosession i julklapp och den fotograferade får 3 extra förstoringar!
~ 2st 13x18cm och 1st 20x30cm ~
Dessa fås oavsett om fotosessionspaketet du beställer redan innehåller förstoringar eller inte. Mina paket och priser hittar du här. Kontakta mig för mer information: [email protected]

JULKLAPPSBILDER
Att ge bort fina bilder på sig själv i julklapp brukar vara mycket uppskattat bland ens nära och kära. Boka din fotosession och få 3 extra förstoringar!
~ 2st 13x18cm och 1st 20x30cm ~
Dessa fås oavsett om fotosessionspaketet du beställer redan innehåller förstoringar eller inte. Önska fotograferingsdatum senast 1/12 för garanterad leverans till julafton, först till kvarn!
Mina paket och priser hittar du här. Kontakta mig för mer information: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0