Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

KÖPA EN BILD

Innehar F-skattsedel


Låt en av mina bilder pryda din vägg! Eller kanske blir den en fin present?
Jag erbjuder papperförstoringar och canvastavlor av hög kvalitet.

Matt eller blankt fotopapper:
13x18 cm = 100 kr
18x24 cm = 150 kr
20x30 cm = 200 kr
30x40 cm = 325 kr
40x50 cm = 400 kr

Priserna är inkl. moms och frakt.
För priser för canvastavlor, vänligen kontakta mig.


Ange vilken bild du önskar och namn på fotoalbumet. Ange också vilken storlek och om du vill ha bilden på matt eller blankt fotopapper.


[email protected]




Med reservation för ändringar
© Fotograf Inga-Lisa Lundqvist Adler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0