Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Sminkfotografering

5 april 2009


Modell: Xenia | Makeup & Hår: Louice | Foto: Jag

Min duktiga makeupartist Louice Magnusson har alltid så spännande idéer! Hon bad mig plåta en styling för hennes portfolio och givetvis ville jag det. Xenia, en rysk tjej som Louice kontaktat, ställde upp som modell. Hon var verkligen duktig på att posera och jag tycker att hon passar riktigt bra i den stylingen. Och jag måste säga att denna styling är något utöver det vanliga! Jag älskar Louice kreativa smink- och hårstylingar. Bra jobbat idag tjejer! :)

Se fler bilder här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0