Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Vernissage

17 augusti 2009



Så var det dags för vernissage på Punktmedis, Medborgarplatsen i Stockholm. Den stora dagen som vi längtat till! I fönstren till höger på bilden hänger utställningen och det är en riktig fröjd för ögat att se alla bitar falla på plats. Jag kom dit någon timme innan vernissagen började och möttes av två omkringspringande hönor, även kallade Amanda och Maja. Haha! Oj vad stressade de var. De hade hängt upp allting själva och jag som inte hade fått hjälpa till var väldigt imponerad över hur de komponerat allt. Kvällen och vernissagen blev riktigt lyckad med mycket folk och beundran, nu hoppas vi på ännu fler besökare!


Vänster: Min underbara vän och fotoassistent Lisa som givetvis följde med mig till Stockholm!
Höger: Det sista sätts upp innan öppning!

Vänster: Jag, Maja och Amanda
(bild tagen av bästa vännen Lisa som tydligen gillar bokhyllan mer än mig, haha!)
Höger: Vackra Amanda vid min favoritbild



Kom gärna förbi och titta! Utställningen varar tills den 9/9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0