Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Yarnart - Resa nr.2

23 december 2008



Jag kom igårkväll hem från Stockholm och har nu varit iväg på min andra Yarnartresa. Vi har haft tre fotosessioner och min syssling Lois har varit med som assistent, tusen tack för det! Vi hade det lika trevligt som förra gången och två klädplagg är nu fotade och klara. Vi höll till i Vita Bergsparken och på ett annat ställe som jag inte minns namnet på, en vik på Söder där träd går ut i vattnet. Jättefint ställe! Lägger upp en av testbilderna vi tog. De "riktiga" bilderna får ni se på utställningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0