Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

ZZZebra!

28 november 2009

Min supersöta syssling Erika som fått Modell-För-En-Dag i födelsedagspresent!

Vi tog några snabba bilder med lätt makeup innan hon förvandlades till en zebra ;)

Erika goes Zebra!

Sista kunden för idag var ingen mindre än min söta syssling Erika som fått Modell För En Dag i födelsedagspresent! Det blev verkligen en helkväll i studion och en totalomvandling av Erika till en zebra :) Hon var såå duktig framför min kamera, tänk att man kan vara så ung men ändå så talangfull. Hon är både grym modell och fotograf! Kolla gärna in hennes blogg. Det var verkligen ett nöje att fotografera henne och Louice styling var verkligen något utöver det vanliga! Nu kommer jag sova gott i natt.

Underbara Pellan agerade fotoassistent och bilden högst upp blev till! Erika kämpade hårt och var grymt duktig. Många goa skratt och en underbar kväll helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Ja det var en jätteupplevelse, och visst var pellan duktigfniss. Mycket roligt att se alla bilderna nu :) Det ser inte ens ut som jag ;D

2009-12-01 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0