Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Mera kärlek!

9 september 2009


Gravidfotografering, parfotografering och idag bröllopsfotografering! Kan det bli underbarare? Och alla gånger har vädret varit på vår sida, såsom idag! Mystiskt eftermiddagsljus och ett gulligt brudpar som just varit och sagt ja till varandra. De hade sannerligen ett pressat schema och fotograferingen gick snabbt, men vi var effektiva och fick många fina bilder trots stressen! Nu hoppas jag att paret har anlänt till de väntande gästerna, sitter på restaurangen och äter sushi och njuter av denna fina dag! Önskar dem all lycka.

Platsen och stämningen påminde mig om min första parfotografering, vilken jag hade på just detta ställe och även då en eftermiddag i september 2008 (se bilder här) Jag fotograferade min kompis Sandra och hennes pojkvän och när jag nu tänker tillbaka och försöker se mig själv från ett annat perspektiv, så inser jag: herregud, idag stod jag där, anlitad som bröllopsfotograf! Det var ett halvår sedan jag startade mitt företag och då hade jag aldrig drömt om att få fotografera ett bröllop. Detta var ju inte mitt första bröllop, men det kändes ändå speciellt idag!

Med detta sagt hoppas jag att alla ni tjejer som skrivit till mig och bett om att få praktisera, inte ger upp utan fortsätter kämpa på och hitta vägar till få jobba som fotograf! Och ni andra som tänkt skriva och be om praktik hos mig, så måste jag tråkigt nog säga nej. Jag är jätteglad och smickrad över att ni skriver men tyvärr kan jag inte erbjuda någon bra praktikplats då jag just börjat studera på universitetet samt håller på att flytta (mer info om detta kommer senare).
Kram på er alla fotointresserade läsare!

Mera kärlek! Just nu ger jag 10 % rabatt på fotoalbum när du bokar en gravidfotografering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0