Är du intresserad av en fotosession? Vill du anlita mig som fotograf?
Hör av dig till: [email protected] eller 0735-709956

Turturduvor i skogen

20 september 2009


Fotograferingen med underbart trevliga Angela och Magnus är en av de bästa jag gjort! Vi hade planerat in allt och vi fick verkligen till alla möjliga sorters bilder, både enskilda porträtt, känslofyllda kärleksbilder, snygga modellbilder och även konstnärliga bilder. Fotot ovan är så otroligt vackert att jag hade gjort en stor tavla av det om jag hade haft en vägg ledig! ;P

Jag fick en jättefin kommentar här på bloggen från Angela & Magnus:
Åhh, gud vad roligt att få se ett par av bilderna, SUPER FINA! Vi ser med spänning fram emot resten :) TUSEN tack för en jätterolig och spännande dag. Inga-Lisa, du har verkligen talang och kommer gå långt!! Tack också Emelie för den jättefina stylingen. /Angela och Magnus

Det ska bli så otroligt spännande att se vilka bilder de väljer ut!

Läs mer om fotograferingen i fotodagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Månadens bild Månadens erbjudande
RSS 2.0